Opgave gav flere kunder

Det har faktisk i flere år været et problem for mig med telefonpasning, for der kommer mange opkald til mit lille malerfirma, fordi jeg som mester er nødt til selv at deltage i malerarbejdet i forbindelse med de entrepriser, vi indgår. Og min kone har sit eget job, så hende kan jeg heller ikke trække på indenfor almindelig arbejdstid.

Men så kom løsningen pludselig. Jeg fik en opgave med malerarbejdet i nogle nyindrettede kontorlokaler, og det viste sig, at lokalerne skulle bruges af et callcenter, der netop lever af at modtage opkald til sådan nogle som mig.

Jeg har selv regnet på, hvor meget mere effektiv, jeg kan være, hvis jeg ikke hele tiden bliver forstyrret af mobiltelefonen, og min konklusion er, at det bestemt ikke er småpenge, jeg kan tjene hjem, hvis jeg kan koncentrere mig om malerarbejdet og glemme alt om telefonen.

Så da vi var færdige med malerarbejdet i det nye callcenter, kontaktede jeg den daglige leder af stedet for at høre, hvad det vil koste at hyre dem til at passe min firmatelefon og tage mod besked fra mine kunder.

Da jeg fik priserne på de forskellige grader af service, var jeg straks klar over, at det ville være en god forretning for mig at betale mig fra den nødvendige telefonpasning, for priserne var betydeligt under det, jeg havde regnet mig frem til, at jeg kunne tjene mere ved ikke løbende at skulle besvare telefonopkald. Så jeg tøvede ikke med at indgå en aftale med callcenteret.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *